preskoči na sadržaj

Industrijsko-obrtnička škola Slatina

Login
e-Dnevnik

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 1606332
Ovaj tjedan: 2703
Danas: 563
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Naši nastavnici Mark-Kristian Milaščević i Vedran Runje predstavili projekt izrade CNC tokarilice
Autor: Mladen Graovac, 6. 11. 2019.

TEMATSKO PODRUČJE: Učenik u fokusu

Autori: Vedran Runje, prof. i Mark-Kristijan Milaščević, prof

Interaktivno izlaganjePraktična nastava – podučavanje istraživanjem

Interaktivnim izlaganjem Praktična nastava – podučavanje istraživanjem predavači, nastavnici strukovnih predmeta i praktične nastave u Industrijsko-obrtničkoj školi Slatina, Mark-Kristian Milaščević i Vedran Runje prikazali su primjer dobre prakse – projekt izrade CNC tokarilice.

U sklopu takva projekta predstavljen je rad učenika u četiri koraka:

1. Upoznavanje s projektom, analiza problema, razmjena mišljenja, izrada nacrta i plana rada.

2. Rastavljanje klasične CNC tokarilice, zamjena istrošenih strojnih dijelova, obnova antikorozivne zaštite, izrada strojnih dijelova za konverziju u CNC tokarilicu, izrada nosiva stola s potrebnim zaštitama, spremištima za elektroniku i spremištem za odvajanje strugotine te zaštitnih elemenata koje propisuje zaštita na radu.

3. Ugradnja koračnih motora, senzora, upravljačke jedinice, napajanja, relejskih modula te kalibriranje i programiranje elektronike.

4. Puštanje CNC tokarilice u rad, određivanje početnih karakterističnih točaka. Pri planiranju nastave nastavnik diferencira zadatke u razrednome odjelu ovisno o sposobnostima učenika te ih prilagođava darovitim učenicima i učenicima s teškoćama.

Takva diferencijacija zadataka omogućuje optimalno ostvarivanje potencijala svih učenika što pozitivno utječe na radno ozračje tijekom nastave. Dosadašnje iskustvo predavača pokazuje da su učenici izuzetno motivirani i ponosni zbog prezentacije rezultata projekta, na što osobito utječe predstavljanje njihova rada u medijima. Izlaganje će dokazati kako se provođenjem projektne nastave u praktičnoj nastavi razvija kreativnost učenika te, pozicioniranjem učenika u središte nastavnoga procesa, pozitivno utječe na njihovu aktivnost i motivaciju. Usvojena znanja i vještine učenicima će omogućiti razvoj komparativnih prednosti pri pozicioniranju na tržištu rada te postaviti odlične temelje za cjeloživotno učenje. Takav način usvajanja gradiva otvara i dodatne mogućnosti za integraciju nastavnih sadržaja unutar istoga predmeta te korelaciju s drugim, stručnim i općeobrazovnim, nastavnim predmetima.






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju