preskoči na sadržaj

Industrijsko-obrtnička škola Slatina

Login
e-Dnevnik

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 1602694
Ovaj tjedan: 2542
Danas: 29
Tražilica
Povjerenstvo za kvalitetu

Razvoj osiguranja kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju

Prema Zakonu o strukovnom obrazovanju sve srednje strukovne škole dužne su osnovati Povjerenstvo za kvalitetu, koje bi trebalo biti zaduženo za praćenje samovrednovanja svoje ustanove.

Samovrednovanje je godišnji ciklus i njime se procjenjuje izvedba i rezultati iz prethodne školske godine, prema kriterijima koji su grupirani u šest prioritetnih područja.

Glavni cilj projekta Razvoj  osiguranja kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju je promicanje razvoja i modernizacija strukovnog obrazovanja i osposobljavanja u Hrvatskoj.

Svrha projekta je utvrđivanje kvalitete škola iz perspektive ravnatelja, nastavnika, učenika i roditelja.

Samovrednovanje Industrijsko-obrtničke škole Slatina prati i vrednuje Povjerenstvo za kvalitetu:

1. Ljubica Subotić - Pofuk, pedagoginja, prefesor mentor. - koordinatorica za samovrjednovanje

2. Dr.sc.Helena Roštaš, profesor mentor - koordinatorica za kvalitetu, nastavnica hrvatskog jezika

3. Ksenija Som,prof.mentor - članica, nastavnica ekonomske grupe predmeta, koordinatorica za nacionalnu suradničku procjenu

4. Vedran Runje, profesor, - član, nastavnik skupine strukovnih predmeta iz područja strojarstva

5. Aleksandra Lukačević, dipl.iur. - članica, iz reda dionika

6. Manuela Lasan, članica, iz Vijeća učenika

7. Diana Zelenka, članica, iz Vijeća roditelja

Tijekom školske godine 2021./2022. bavit ćemo se svim prioritetnim područjima:

Prioritetno područje 1-Planiranje i programiranje rada (školski kurikulum i godišnji plan i program rada ustanove).

Prioritetno područje 2-Poučavanje i podrška učenju (upisi, planiranje nastave, poučavanja i učenja, učenje kroz iskustvo-vježbe i praktična nastava, izvannastavne aktivnosti, izvanškolske aktivnosti, učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, pohađanje nastave, komunikacija i suradnja).

Prioritetno područje 3-Postignuća učenika i ishodi učenja (unutarnje praćenje i ocjenjivanje odgojno-obrazovnih postignuća polaznika, ispiti-predmetni, popravni, razlikovni, razredni i završni rad, vanjsko vrednovanje i natjecanja).

Prioritetno područje 4-Materijalni uvjeti i ljudski potencijali-Profesionalni razvoj radnika (osiguravanje okruženja za učenje, materijalni uvjeti, upravljanje resursima, financije, kadrovska politika, trajno stručno usavršavanje radnika).

Prioritetno područje 5-Suradnja unutar ustanove za strukovno obrazovanje-Suradnja s ostalim dionicima-Promicanje ustanove (školski odbor, ravnatelj ustanove, poslovna komunikacija, informacijski sustav, partnerstva, promicanje ustanove za strukovno obrazovanje i obrazovnih programa).

Prioritetno područje 6-Upravljanje (Ustanova i kvaliteta) (upravljanje kvalitetom, interno praćenje postupaka kvalitete, proces samovrednovanja, proces unapređenja).

 

preskoči na navigaciju